dröm eller verklighet?

Förresten, har ni tänkt på hur mycket drömmar påverkar en? Inatt så hade jag en jätteskum dröm, och den var sjukt verklig. När jag vaknade gick jag runt och var jättearg på en person, först utan att komma på varför. Sedan kom jag ihåg vad hon hade gjort och då var jag ännu mer irriterad. Fast efter en stund så förstog jag att det bara var en dröm och det inte ens hade hänt på riktigt och då gick det över. Haha skumt egentligen, men ändå konstigt, hur drömmar kan förändra ens humör så där mycket. Och utan att man ens fattar varför. Dessutom är mina drömmar så himla verkliga ibland. Vissa dagar kan jag vara jätteosäker på om det jag drömt är en dröm eller verklighet, och tvärtom. Förvirrande

Och ni vet känslan när man vet att man drömmer och man liksom tänker i drömmen att man vill vakna? Jag brukar känna så fast tvärtom. Eller alltså, när jag är vaken brukar jag tro att jag drömmer och helt plötsligt bli osäker på om jag verkligen går runt i en affär i stan, eller om jag egentligen ligger hemma på soffan och sover. Skumt? Ja jag vet. Det låter ju som jag är schitzofren eller nåt. men vem vet det kanske jag är! Nu är jag så trött så det börjar kännas som att jag flyger upp och ner typ.
Hmm det måste nog vara något skumt med mig och alla mina olika känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0