Everything I do I do it for You

Look into my eyes and you will see
what you mean to me

Det är så sant. Jag har precis kommit fram till det. Om du bara såg mig i ögonen en enda gång skulle du inse hur mycket du betyder. Jag tror inte att någon riktigt förstått det. Och dessutom, hur mycket av mitt liv lever jag egentligen för min egen skull? Det är fan inte klokt, men mitt svar skulle bli typ ingenting. Nästan allt jag gör är för alla andras skull. Jag hatar att göra folk besvikna, vänner ledsna eller bara att säga nej till någon, en främling en vän en i familjen, vem som helst. Jag känner mig som en sån där "hon som alltid ställer upp" fast samtidigt känns det som att jag sviker alla, som att jag alltid säger nej och som om jag aldrig har tid för någon. Jag vet i alla fall säkert att det mesta jag gör inte är för min egen skull. Men om det inte är för mig, och inte heller för någon annan, vems skull gör jag det då för?

En sak jag vet säkert är att du tar upp mycket av min tid. Jag gör mycket för dig, du kommer alltid i första hand och vad det än gäller, ställer jag upp för dig.

You know it's true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0