fikastund

Jag och Frida hade en jättemysig eftermiddag på café Pierrot i Medis. Slutade 30 min tidigare och mötte upp henne i Gullmars vid tre tiden. Sen var vi tillsammans ända till typ sex. Vi pratade massor, ingen av oss kunde hålla tyst och vi bara babblade på hela tiden. Det var riktigt roligt och sjukt länge sen. När jag igår skulle komma på när vi senast sågs var det så länge sen att jag inte ens mindes det. Skönt att få prata ut ordentligt. Fast när vi hade skilts åt nere vid rödljusen upptäckte jag att jag inte alls hade hunnit prata ut, jag hade massa fler saker jag ville säga, men det får bli nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, DU är söt!

2009-02-18 @ 21:58:44
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: cessan

2009-02-19 @ 18:30:51
Postat av: cessan

haha, jag kom också på en massa mer saker att snacka med dig om, jag trodde jag hade tänkt ut allt jag skulle ta upp men nu i efterhand kommer jag på lika mycket till, vi får ta det snart igen:)<3

2009-02-19 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0