jag kan inte andas

ångesten kommer närmare. Jag känner hur den riktigt kryper under huden på mig och luften blir tjock. Alla saker som jag borde ha gjort. Svenskan är bara halvklar, spanskan som jag inte ens tittat på och idrotten vet jag inte vad jag ska lära mig.. På sängen ligger alla kläder i en stor röra och tvätten har jag glömt bort. Ska fika med Fridisen imorgon och sen måste jag hem och plugga, missar både en promenad samt inenbandyträningen. Inte kommer jag i säng i tid ikväll heller. Och sen du som bara glömmer bort mig hela tiden. Kan du inte se mig, inse att jag vill och ge mig en chans? Fryser gör jag också, som fan.

Dags att tänka på något annat? Fruktsallad och en stor mjuk och rosa säng kan förhoppningsvis kväva ångesten, innan den kväver mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är bara å ut o spring så släpper det! Och du är lyckligt lottad som har träning just precis i kväll :D

2009-02-18 @ 17:41:10
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0