krasch..

...och alla andra ljudeffekter som finns på den här kvällen. Datorn har gått sönder, IGEN. Hoppas hoppas hoppas att bror min räddar alla bilder. Annars är jag en död man. Eller kvinna, en död kvinna. Soppan som jag hade längtat efter blev jätteäcklig, urk, inget att rekommendera, träningen däremot var nice. Skön joggingtur och massa catch up talk med Cami-lilla. Plugget gick inte heller bra, har bara hunnit med typ två rader bokrecension, tur att vi fick en dag extra....

Ibland vill man bara slänga sig i sängen och gråta, jag vill göra det ibland i alla fall. Gråta över livets alla orättvisor, gråta över att inget blir som man vill och när tårarna väl har börjat rinna, ja, då fortsätter de på grund av de fattiga barnen i Afrika, alla stackare som inte har något hem, alla som är mobbade och det värsta - vad har jag egentligen att klaga över när jag har både tak över huvudet, en familj och vänner som bryr sig om mig, gratis utbildning och ett kapital relativt obegränsat?

Glada tankar, glada tankar. Jag vet. Tjata inte. Jag låter som ett schitzofren. Jag saknar dig. Tänk på något som gör dig glad. Titta på fina bilder. Drick en kopp te och gå för gudskull och lägg dig. Sitt inte uppe. Kryp ner under täcket, dröm vackra färgglada drömmar och vakna pigg imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0