lite fräschare lite bättre

Nästa vecka ska jag köra en detoxvecka, bara för att jag vill göra det. Det sägs vara bra, fast alla jag har sagt det till säger att det inte alls är bra. Men jag har känt mig så onyttig på sistone så det kan ju vara värt att testa. Fast på lördag ska jag på alla hjärtansdag-/17 års fest så därför får det börja nästa söndag istället!

Den här helgen har jag ändå lyckats vara relativt nyttig och tränat har jag åtminstone gjort. 3x20 minuters innebandy match, 30 minuters simmning, 1 ½ timmes fotbollsträning och ungefär en timmes promenad. Egentligen skulle jag och pelle gymma också, men det hann vi inte med, tyvärr. Sen ska jag börja promenera till skolan också hade jag tänkt, typ ta med mig frukost och äta när jag kommer fram. Eller kanske simma, på tisdagar och onsdagar då jag börjar sent. Får se hur länge jag orkar, och om jag hinner...

Ja, jag vet, jag tränar för mycket. Men det känns bra, man känner sig fri och det är så jävla skönt efter. Man får en sådan kick av att träna och det är fan värt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0