no more onyttigt

Idag började min detoxvecka. Egentligen får jag inte köra någon högintensiv träning då, men jag kan inte hoppa över träningar/matcher bara pga av det, känns inte som att det är någon riktig anledning så därför kör jag lite undantag idag, imorgon och på onsdag. I övrigt är det bara simning, promenader och kanske någonslags yoga som gäller nu. Det kommer bli väldigt mycket promenader, ca två timmar om dagen och simning på onsdag och fredag hade jag tänkt. Maten ska nog funka hoppas jag, har hittat jättemånga supergoda recept på internet, förvarnat mamma och skrivit en inköpslista till henne. Listan blev ganska lång, typ två sidor så hon kommer nog inte vilja köpa allting, men jag klarar mig nog ändå. Större problem är väl lunchen i så fall. Hur ska jag göra där? I och för sig har jag ju ganska många resturanger att välja mellan, men jag har ingen större lust att käka ensam så därför måste jag hitta nåt ställe där det finns mat för alla onyttiga gullungar i klassen också. Har en känsla av att det kommer bli mest fetaost sallad ifrån cafeterian typ tre av fyra dagar.. men men that's life! I övrigt är det inte så mycket att tänka på, bortsett från att jag måste sova minst åtta timmar per natt. Imorgon måste jag upp vid 06.45 om jag ska hinna promenera till skolan och det innebär att jag måste somna senast kvart i elva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0