resefeber..

..aah, som alltid! Jag förstår inte hur jag lyckas, men jag stressar upp mig så enormt var jag än ska. Det spelar ingen roll om det är en dagsresa till romme, tre veckor utomlands eller bara en helg på landet. Jag får sån sjuk resefeber så man kan steka ägg på min panna. Nästan åtminstone. Nu har jag packat om min väska säkert fyra gånger. Panik. Det gör ju inte så mycket om jag har glömt något egentligen, det finns ju inget som är så viktigt att världen går under. Bara min ipod, men den ligger på laddning precis bredvid sängen så den glömmer jag absolut inte! Ska sätta mobilen på alarm 04.35 och sedan en påminelse med alla grejer som jag måste packa ner imorgon vid 04.40.

phu. jag är väl förberedd, det kommer att gå bra. Det kommer bli så skönt när vi väl är påväg imorgon. Om exakt 6 timmar och 22 minuter ska vi hämta David och sedan åka vidare till Linköping, plocka upp Matte och käka frukost. Efter det kör vi (jag? pappa?) till Skåne för att hämta Lina och äta lunch. Sen är det nog sträckkörning genom typ Danmark, antar jag, och sedan Tyskland för övernattning. Så om ett dygn sitter jag i Tyskland, förhoppningsvis på ett trevligt, ickesnarkande hotellrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0