soffmys

Måndagkväll och hemmakväll. Det är inte klokt hur skönt det är med hemma kvällar och när de inte händer alltför ofta så njuter man extra mycket jag bara älskar det. Ikväll har jag egentligen träning, men jag är trött och illamående, har massor av plugg och är verkligen inte på träningshumör. Bestämde mig för att skippa träningen och följde istället med mamma till Högdalen för att handla. Där köpte jag (nästan) allt som behövs inför min detoxvecka, det kändes otroligt fräscht med all frukt och grönsaker mm som låg i vagnen. Ikväll ska jag istället mysa i soffan med en kopp te, veckorevyn som damp ner i brevlådan idag och I taket lyser stjärnorna för att imorgon skriva en bokrecension på den. Sedan ska jag som vanligt sova före tolv. Om jag orkar och har lust kanske det blir lite matte också, men annars har jag en hel dag på mig imorgon till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0