veckan som kommer

bara för att min dag lät så himla tråkig måste jag skriva om veckan som kommer också! Ska ju vara nyttig som sagt så kommer bli
en massa promenader
god och fräsch mat
packning inför italien
skriva bokrecension
plugga matte
tvätta kläder
skriva dagbok
titta one tree hill
läsa
sova

på tisdag är jag ledig så då ska jag upp tidigt och sedan verkligen utnyttja dagen.
på lördag 05.00 (men eftersom vår familj är som den är blir det nog snarare 06.00...) börjar vår resa till Italien
på söndag kommer vi fram
jag har ju länge längtat efter en lugn helg, då jag slipper umgås och bara kan sova, se på film och slippa alla krav, gissa om det här kommer bli en sådan helg. Bilresan ner tar två dagar. Underbart. Två dagar med skrikiga, bråkiga syskon. Två dagar instängd i en bil. Två dagar helt stilla sittande. Två dagar med en bärbar dvd, min älskade ipod, nötter och frukt och en underbart bekväm bil. Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0