annorlunda fredagkväll

Det är obeskrivligt vilken dag jag har haft. Den har vart så dålig så det inte är klokt. Fast det är synd att klaga för jag hade jätteroligt i skolan, som alltid <3 och kvällen har varit riktigt skön, i alla fall större delen av den!

Har suttit barnvakt åt Magnus och Stian, Pelles syrra Ann-Jeanettes barn. De är jätte söta och snälla, men lite över speedade ibland! Och så bråkar de ganska mycket med varandra, fast det gör väl de flesta ungar. Vi har sett på film och ätit godis hela kvällen typ, fast när jag väl fick dem i säng runt halv tio tiden var jag ändå riktigt trött! Nu sitter jag nere i Pellans vardagsrum med två datorer, hennes med musik och internet, min med power point presentationen. Jag skrev ju igår att jag blev klar med den, men min min vanliga tur så hade jag tydligen inte lyckats spara den utan den var spårlöst försvunnen.... Men nu när jag hade tid över var det ganska roligt att göra om den så det är okej ändå! I alla fall så måste jag säga att det känns väldigt skumt att vara ensam hema i någon annans hus, fast jag är ju inte helt ensam, men det känns ändå konstigt! Tur att det är Pelle som jag känner så pass bra, känn dig hemma sa hon innan hon gick, men söta vännen, jag känner mig alltid hemma hos dig, du är sötast

Nu funderar jag på att göra iordning ett fotbad och sedan sitta och mysa i vardagsrummet med ljus äpplen och apelsiner fram tills Pelle och hennes familj kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0