äntligen klar!

Nu är jojjon tillbaka högst upp! Inte allra högst upp kankse, men ganska högt. Jag lyckades tillslut göra min power point presentation, och det var roligt att göra den. Ni vet, hitta bilder, skriva med roliga bokstäver och färger, designa mm. Riktigt roligt plus att jag slapp ångesten över att inte vara klar i tid. Jag måste tyvärr säga att det inte är särskilt väl genomtänkt eller att vi (jag) gjort ett bra jobb, men tack vare lite hjälp från min kära och även äldsta storebror så är jag åtminstone äntligen klar!

Att jag är klar betyder också att jag kan tillåta mig att sova, vilket jag inte alls hade tänkt göra först eftersom jag var sur. Men basse somnade ifrån mig som vanligt... så fort jag läst klart min bok ska jag bädda ner mig och sova ett par timmar, imorgon börjar vi åtta... Enda dagen jag inte har sovmorgon är på en fredag?! Vad är det här.. menmen life goes on och imorgon blir nog en rolig dag i skolan trots allt, och på kvällen ska jag vara barnvakt!

see you later alligator
after while my dear crocodile <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0