Confession

Hm... jag tänkte erkänna mitt sanna jag. Nej nu överdriver jag. Jag tänkte bara börja säga hela namn på folk, och på mig själv. Det är så krångligt att bara skriva en bokstav för personer! Så another list, bara för att det är så roligt!

Namn: Frida
Födelsedag: 5 juni 1992
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: typ brunt, men med lite ljusa slingor
Skolor: Örbyskolan Sexårs- Sexan
             Sjöängsskolan Sjuan- Nian
             Södra Latin första tre veckor av gymnasiet
Och nu: Första året på Värmdö Gymnasium

Bor: En gul villa i Örby
Familj: Mamma och pappa (?) och fyra syskon ; Lina 22 år, Mattias 25 år, Gustav 17 år och Nicolina 10 år
Mitt rum: Ganska litet med vita väggen, en stor rosa säng och vita möbler
I hyllorna: Stereo, skivor, massa böcker och sen mest fina lådor och burkar!

Tycker om: Mina vänner
                    Min klass
                    Fina färger
                    Fina bilder
                    Söta sms
                    Mysiga cafeér
                    Bra musik

Det var lite om mig, bara massa ointressant jag vet, men jaja. Jag älskar att vara ointressant. Det är något visst med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0