Det blir aldrig som man tänkt sig

Så, det blev en lugn hemma kväll ändå, mycket skönt. Planera är väl inte direkt vår största talang och eftersom ingen svarade på några sms lyckades vi inte bestämma något inför kvällen.. Jag blev istället sittande hemma i soffan med mammsen. Vi såg på Let's Dance och drack smoothie, eller jag drack smoothie. Hade hellre sett på Dirty Dancing men eftersom vi bara har en tv blev det lite svårt.

Lite btw information; jag tyckte det var väldigt orättvist att Nico skulle få tusen kronor för godisförbud i ett år, eftersm jag i princip aldrig äter godis borde jag också få det! Mamma och pappa höll däremot inte med, men sen kom de fram till att om jag inte rökte på ett år skulle jag också få pengar, så great, nu ska jag inte röka på ett år. Inte en enda liten cigg!

Nu ska jag sätta på mig pjamas, borsta tänderna och innan jag kryper ner i min säng ska jag skriva lite dagbok. Men det ska inte bli försent för jag måste vara pigg imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0