det blir alltid värre framåt natten

Oj shit. Vilken dag jag hade igår alltså, en dag för humörsvängningar. Jag vaknade ju som sagt på helt fel sida, blev sedan lite gladare under dagen. På ki-gympan var jag jätteglad igen, när vi gick på stan efter blev det sämre. När jag kom hem och satt vid datorn blev jag jättelycklig och när jag sedan låg och försökte sova blev allt hemskt

Som i Björn Skifs låt "De blir alltid värre framåt natten" och Lena PH som sjunger "Det gör ont en stund på natten men inget på dan" så tror jag att det är ganska många som upptäckt det där med att natten är en tid för sig själv när man kan tänka. När man mår bra kan den där stunden vara skön att ha, och ibland när man mår dåligt också. Men om det hinner gå så långt i tänkandet att ångestkänslorna börjar komma, ja då är det verkligen inte bra längre. Igår var jag så otroligt lycklig och sen låg jag i mörkret och kunde inte sova, då fick jag värsta omställningen och allt blev sjukt. Menmen, med tanke på låttexterna jag skrev i början så anar jag ju att jag inte är ensam om det här, natten måste helt enkelt vara sån.

man vänjer sig nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0