extrembehov av att göra något

jag har inte inte inte inte inte en bra dag idag. jag vill bara lägga mig ner och dö, men så kan man ju inte göra?
Men jag vill skrika och gråta och slå någon hårt. Eller så vill jag boxas eller ut och springa. Jag måste göra någonting för att bli av med allt jag känner. På riktigt, jag tror att jag håller på att bli galen. Mitt humör går upp och ner som en jävla jojjo och om fem minuter är det möjligt att jag asgarvar, tyvärr måste jag säga att det är minst lika troligt att jag gråter så mycket att mina ögon trillar ur. Det är t o m med troligt. Jag vill inte ligga här i min säng alldeles ensam. Jag vill inte vara ensam mer. Jag vill inte vara själv. Stay with me tonight?

JAG VILL BARA SLÅ SÖNDER EN FÖNSTERRUTA OCH SLÅ SÅ HÅRT ATT JAG FÅR ONT I HELA KROPPEN OCH INTE KAN TÄNKTE LÄNGRE
oj vad man kan överreagera ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0