Friday I'm in love

Friday I'm in love, som Jockis alltid brukar säga på fredagar. Superskönt med helg igen och för en gångs skull har även fredagen varit en skön dag. Kort dag i skolan som sagt, elva till halv tre blev det. Sedan till högdalen och köpa ett kort, hem och baka muffins slå in presenter och välja kläder inför kvällen. Nu ska jag snart fixa iordning mig, sminka osv sen ska jag till Frida på födelsedagsmiddag, hoppas hoppas och tror att det kommer bli en jätterolig kväll!

Det verkar mer och mer troligt att Jenni och Manda ska åka iväg till London nästa år... Det vore ju kul för dem men riktigt tråkigt i skolan för mig. Fast jag lär ju knappast umgås med bara dem under de här tre åren så jag överlever nog! Trivs ju verkligen bra i min klass, finns hur många som helst som är snälla och kul att vara med. Idag var jag och Pernie ute på lunchen, sedan var jag mycket med Jasmina, Amanda, Ella, Tinka och Frida under dagen också. Sen finns det massa andra sjyssta också, jag måste väl bara sluta vara så blyg helt enkelt. Som jag alltid tjatar om; man måste våga för att vinna och tar jag inga av de chanserna jag får, då kommer jag ju bli ensam och bara ha mig själv att skylla på.

Ha en trevlig fredagkväll, because I will <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0