godnatt inlägget

Alla som inte känner mig måste ju tro att jag är värsta positiva-jag-vet-inte-vad
och
Alla som känner mig måste ju tro att jag går på droger

Jag kan i alla fall meddela att så är inte fallet, haha. Inte något av dem faktiskt. Jag är bara ovanligt glad och lovar att jag ska sluta tjata om det nu.

Nu sitter jag med den bärbara datorn igen, och idag planerar jag faktiskt på att stänga av den tidigt, före tolv hade jag tänkt men det hinner jag nog inte. Men före kvart över ska jag ligga nedbäddad under täcket och lyssna på Pelles Lars Winnerbäck-skiva i alla fall. Imorgon blir en slapp dag med endast idrott, svenska och engelska. Våra två matte lektioner är inställda för dem som inte behöver komplettera ekvationer eller algebra, lucky me som slipper det! Skola mellan 11 - 15.30 och jag tänker faktiskt utnyttja min sovmorgon. Sova till nio, GÅ UPP, äta frukost och göra mig iordning i lugn och ro för en gångs skull. och imorgon ska jag faktiskt lyckas också! På kvällen är det middag och födelsedagsfirande för lilla, eller ska jag kanske säga stora, Frida som fyllde 17 år idag. Vi ska ha roligt och jag längtar. Nu är det dags att krypa ner i min stora mjuka rosa säng och lägga över mig två sköna täcken och världens gosigaste filt. Därefter ska jag krama om min Nalle, sova min skönhetssömn och (förhoppningsvis) vakna upp utvilad imorgonbitti

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0