hemma och sjuk

Jag är sjuk. Igen. Jag är ju fan alltid sjuk. Undrar om det är mitt eget fel, för mycket träning för lite vila kanske? Jag har lust att bara ta en ledig vecka, helt ensam utan att prata med någon. Typ hyra en liten lägenhet, köpa med mig all slags mat som jag tycker och och sedan göra jättemysigt med massor av ljus, bra musik, filtar och söta tekoppar. Sedan vill jag bara kasta min mobil stenhårt i väggen så att jag slipper den, det samma gäller datan. Jag är trött på att få sms dygnet runt, trött på att få dåligt samvete när jag inte svarar någon. Så sjukt trött på att vara beroende av en liten jävla elektronisk grejs som, jag vet inte ens vad, som inte ens ...

Sen är jag arg också. Arg på alla som inte förstår någonting åh jag vet inte vad jag ska göra

Skönt att vara ensam hemma idag iafa, just vad jag hoppades på. Men jag vet ändå inte vad jag ska göra, jag vill inte slösa bort en dag nu när jag väl är hemma, men samtidigt är jag så trött, vill bara sova. Har ont i halsen och mår illa så det är svårt att äta, men samtidigt är jag hungrig. Jag har inte ens lust att skriva eller se på film... jag vill bara bli av med allting

JAG VILL VARA ENSAM OCH IFRED OCH FÖR MIG SJÄLV
men samtidigt klarar jag inte av att vara själv... leave me alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0