idag var det måndag...

...vilket innebär att en ny vecka har börjat. Den här veckan ska jag satsa! Jag vet inte riktigt på vad, på mig själv antar jag. Jag ska träna mycket, äta bra, vara duktig i skolan och utnyttja min lediga tid på ett bra sätt, jag vet inte riktigt hur än. Men mina scheman för den här veckan ser ut såhär än så länge:

TRÄNING
Måndag: Promenad hem från skolan. Innebandyträning 19-21. 100 situps. 30x2+50 fotsaker
Tisdag: Promenad till och från skola. 300 situps. 30x2+50 fotsaker.
Onsdag: Promenad hem från skola. Löpträning 19-19.45. Innebandyträning 20.30(21)-22. 100 situps. 30x2+50 fotsaker.
Torsdag: Promenad hem från skola. 300 situps. 30x2+50 fotsaker.
Fredag: Gymträning ca 15.45-16.45. 200 situps. 30x2+50 fotsaker.
Lördag: Innebandymatch 2x20 min + uppvärming. Simning minst 40 min. Promenad ca 1 timme. 200 situps. 30x2+50 fotsaker.
Söndag: Promenad ca 1-2 timmar. Fotbollsträning 18.30-20. 100 situps. 30x2+50 fotsaker.

MAT
Måndag: Smoothie. Il piatto. Spagetti carbonara. Älskade mörka choklad
Tisdag: Yoghurt med flingor. Fruktsallad. Havregrynsgröt.
Onsdag: Smoothie. Sandy's. Thailändskfiskgrej.
Torsdag: Macka med ost. Platini. Soppa och pannkakor?
Fredag: Smoothie. Äpple och joggi yalla. Minns inte middagen?
Lördag: Smoothie och macka. Omelett. Minns inte middagen?
Söndag: Havregrynsgröt. Stek - undra vad jag får?

FRITID
Måndag: Vanlig skoldag
Tisdag: Halvdag + plugg
Onsdag: Partidebatt, stressig dag
Torsdag: Långlunch troligtvis in till stan med några <3 annars hem och vila
Fredag: Sista skoldagen! Inga planer för kvällen, vill vara hemma!
Lördag: Tidig match. Baka till kalaset? Göra något roooligt på kvällen!
Söndag: Släktkalas för lillasyster. Kanske kan bli mys

Oj, vad intressant med mina listor. Jag älskar att göra listor
och jag veeeet, jag har alldeles för mycket fritid!

Kommentarer
Postat av: mli

Jag älskar också listor... och att planera! :D



sv: Haha, visst hade jag? Det var en händelserik helg.. typ allt som kunde gå snett gick snett.. hehe. Imponerande att du orkade ta dig igenom hela det där inlägget xD

2009-01-26 @ 23:56:33
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0