ja nej kanske ?

Jag är sugen på att baka men inte alls på att äta.
Jag är trött men har ingen lust att sova
Jag känner för att läsa en bok men vet inte vilken
Jag vill ut och gå eller springa men det är alldeles för jobbigt
Jag vill se på TV eller film men det finns inget roligt att se på
Jag ville jättegärna åka skridskor idag men jag var sjuk
Jag önskar att vi träffades oftare men jag vågar inte ta första steget
Jag vill att det blir som förut igen men usch för att flyttas bak i tiden
Jag har lust att festa men känner inte för att gå ut
Jag känner för att vara ifred men klarar inte av att vara ensam

Ja, vilka problem jag har alltså.. Jag har det ju bra så jag ska sluta klaga och göra vad jag vill istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0