långpromenad bio och hemmakväll

Efter bara två dagars skolgång är det riktigt skönt med helg igen. Och den här helgen ska jag bara ta det lugnt. Igår var jag och gymmade direkt efter skolan och sedan på hockey med pappa och Gustav. Sedan hade jag en skön hemma kväll med te och ett duntäcke framför tv;n tillsammans med pappa. Idag hoppas jag på en till lugn dag. Sov länge och när jag vaknade var det bara mamma hemma. Vi åt frukost tillsammans och satt och småpratade. Sedan gick hon och handlade och här sitter jag nu vid datorn, ensam hemma för första gången på länge. Idag ska jag bara ligga i soffan, läsa böcker och mysa hemma hela dagen. Kanske hinna med lite bullbak, ifall pappa behöver hjälp <3 Ikväll vill jag gå på bio, men får se hur det blir med det. Annars skulle jag inte tacka nej till en långpromenad med min bästa vän ipod och sedan ligga hemma, se på filmer och lyssna på musik och sedan sova tidigt. Imorgon har jag två innebandy matcher på rad, vilket innebär 6 x 20 minuter. En lugn helg skulle verkligen uppskattas inför det..

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0