Lyckad, olycka och så jävla misslyckat

JAG ORKAR INTE Bra början på det nya året asså.. Orkar inte dra det nu. Orkar inte ens skriva om kvällen igår, även då den var lyckad. Och jag orkar definitivt inte berätta om all olycka och allt misslyckat, men kan ju erkänna att allt kom som en jävligt stor chock iafa. Trodde inte på det först. Skriver mer om det när det känns lite bättre...

Jaja, istället för att begrava mig i mina sorger (vilket jag iofs måste erkänna är en av mina största talanger) så får jag väl försöka vara lite positiv istället. Och listor är roliga att skriva, jag blir glad av det och det får mig på andra tankar, man får liksom sitta och klura på vad man egentligen tycker/känner/minns och det är ju alltid trevligt. Var precis inne på mina kära vän J;s blogg, och hittade en lista kallad "Sammanfattning av 2008" och det kan ju vara bra att fokusera på i och med att 2009 startade som det gjorde... (Hoppas det var okej att jag snodde den, söten, annars får du väl gnälla lite på mig)

       

So here it comes, mitt 2008 i 34 frågor och svar :

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaadå det gjorde jag minsann

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inga, men säkert inte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är inte!

5. Vilka länder besökte du?
USA Norge och Ungern

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Väldigt väldigt mycket, men man ska ju inte klaga!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, den va svår men 16 juli

8. Vad var din största framgång 2008?
H a h a, framgång ...

9. Största misstaget?
Dricka när jag mådde dåligt...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Typ hälskada och vrickad fot men inget allvarligt

11. Bästa köpet?
Mina converse, tror jag nog. Det är iaf det mest använda haha

12. Vad spenderade du mest pengar på?
H m. Måste väl tyvärr erkänna att de var på kläder tyvärr..

13. Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
Jaa några stycken mycket speciella <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg- Håkan konserten
Melissa Horn och Ted Gärdestad- Norge
<3

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Typ allt som jag gjort bra

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat, definitivt!

18. Hur  tillbringade du julen?
Först hos m&m med hela tjocka släkten, eller halva iafa, sedan en snabbis förbi f&f och tillsist här hemma med familjen

19. Blev du kär i år?
Nej tyvärr inte..

20. Hur många one night stands?
Haha inte riktigt min grej

21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill ftw <3

23. Bästa boken du läste i år?
Jag läser bara bra böcker! Men alla Harry Potter och Marian Keyes måste jag nog säga (nörd haha)

24. Största musikaliska upptäckten?
Haha jag upptäcker inte musik, jag är efter i musikvärlden...

25. Något du önskade dig och fick?
Jahadå! Mina lådor, skiva, mysstrumpor, presentkort och typ allt annat jag fick

26. Något du önskade dig och inte fick?
Mjoo, One Tree Hill-box t. ex

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Skattjakt i skolan! Sedan åkte jag till landet

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det väl alltid

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil? Tja.. lite normalare än innan kanske?

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner, musik, resor, träning och söta sms

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Chad Michael Murray är den enda jag kommer på just nu!

33. Vem saknade du?
Honom...

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många nya! Men J, A, M och H är nog mest omtyckta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0