Massor utav Grattis

Nu är klockan efter tolv och det betyder att det är en ny dag. Närmare bestämt den 15 januari år 2009. Vilket ännu närmare bestämt betyder att Frida fyller år, hela 17 år! Gud så lyxigt, nu kan hon ju nästan säga att hon är vuxen. Fast inte ritkigt, bara nästan. ppd och stooort grattis vännen

Vad som är nästan ännu mer orättvist är att Emsavemsa fyller 18 år. Hon kan säga att hon är vuxen, på riktigt. Grattis till henne också.

        
frida den skummisen gillar iofs inte chokladtårta.. men hur kan man liksom inte bli sugen på den här när man ser den, det undrar jag liksom... Dessutom tänker jag inte ge dig någon tårta, du får en kanelbulle istället. pusssss

Kommentarer
Postat av: cessan

haha naw vad söt du är :P

och kanelbulle är såå mkt godare:D

2009-01-15 @ 12:15:12
Postat av: cessan

Och förresten såg den sjukt god ut..:) men kanelbulle its!

2009-01-15 @ 12:21:20
Postat av: Lisa

Ååhh... Choklaaadtåårtaaa... :|

2009-01-15 @ 18:52:20
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: mli

ppd? :O



Jag kan inte för mitt liv komma på vad det står för...hjääälp? ;)

2009-01-15 @ 19:32:35
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0