min vanliga (o)tur

VARFÖR HÄNDER ALLTING MIG?

Seriöst och på riktigt. Det här har INTE varit min vecka, inte alls. När de andra hade åkt in till stan så hade jag en skön timme för mig själv här hemma. Jag fick mitt efterlängtade fotbad, hällde i lite olivolja i vattnet. Medans fötterna badade läste jag en prinsessas dagbok som vanligt, man blir så glad av de böckerna! Samtidigt åt jag lite yoghurt och en apelsin och hade det verkligen jätte lugnt och skönt. Efteråt smörjde jag in fötterna så nu är de mjuka igen och på fötterna åkte ett par luddiga rosa mysstrumpor på fötterna. Jag tänkte läsa vidare i min bok framtills det att vi skulle börja laga maten, men nej nej, istället lyckas jag trassla in mig i sladden till mobilladdaren och ner i mitt olivoljevatten ramlar telefonen. Jag hoppas verkligen inte att den blev heldränkt för då vet jag inte hur jag ska överleva....

Men för att se det positiva i allt som händer; det var ju tur att det "bara" var mobilen och inte datorn som jag lyckades dränka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0