tidig morgon

Oj, duktiga jag, jag är till och med förvånad över mig själv. Inatt har jag haft sjukt svårt att sova och vaknat typ fem gånger. Mellan fem och sex låg jag vaken och störde mig på en bil som åkte förbi gång på gång. Jag trodde aldrig att jag skulle komma upp i tid, men som sagt duktiga mig! Jag är uppe så mycket i tid att jag till och med hinner blogga lite innan jag hoppar in i duschen för att fräscha upp mig lite. Sedan ska jag dricka en stor kopp te för att bota min värkande hals.. Sen ska jag äta frukost klä på mig sminka mig och komma till skolan i tid! Inatt när jag inte kunde sova bestämde jag mig för att jag ska börja äta frukost lunch och middag varje dag igen också. Det är så himla mycket smartare.

Dags att hoppa in i duschen, ha en bra dag för det tänker jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0