Tillbaka i skolan

Jaha, så var skolan igång igen. Skönt att det bara är två dagar den här veckan iafa... Egentligen var det inte så hemskt att komma tillbaka, jag menar, jag har ju saknat alla ganska mycket och det var kul att ses igen. Dagen var ganska flummig, som alltid när Amanda inte har sovit ordentligt... och vi har värsta planerna inför framtiden nu, men de är lite hemliga än så länge!

Lektionerna idag var däremot astråkiga, riktigt hemska. Började redan 8.00 och jag fattade först inte varför klockan ringde så tidigt imorse.. Första lektionen var engelska, lika onödigt som alltid då vi inte gjorde någonting. Sedan var det dags för matte, och fan helvetes jävla skit jag fick bara VG på nationella. Igen i hela klassen som fick MVG, är vi dåliga eller vadå? Jag dör. Sen höll jag, Amanda och Jennifer på med grupparbetet men ingen riktigt orkade så vi längtade mest efter lunchen. och faiil. När matten tog slut vid typ 11 kom vi på att vi inte alls hade lunch utan en oändligt lång spanskalektion. Den var också onödig och, som sagt, alldeles för lång.

Lunchen däremot var ritkigt trevlig, vi drack våran mycket efterlängtade smoothie på Coffeehouse by George i Globen och gick sen runt och shoppade lite. Jag hittade ett par jätte söta trosor på rean, och jag har inte riktigt botat mitt "måste handla saker som är på rean-problem" än så lånade 20 kr av Mandan.. Vilken tur att min klass är världens bästa, och vilken tur att jag bytte från Södra Latin, annars hade jag nog inte orkat med skolan.... 

                      annanas och jordgubbssmooothie <3
                          puss kram och kyss till er som räddar mig varje dag

Kommentarer
Postat av: mli

Vi hade också Engelska som förstalektion (bara för att)!

2009-01-08 @ 18:44:01
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0