to much information

hm ofta någon vill läsa om det här egentligen.. men jag skriver väl för jag har ändå inget bättre för mig.

Idag var jag sjuk och därav en meningslös dag. Har sett på tv hela dagen, pinochio (stavning?), den där mary och sedan sex avsnitt OTH. Nu tittar jag på Idrottsgalan. Gud så meningslöst. Imorgon är det tisdag, först någon slags "kursmässa" där vi får veta lite om olika kurser inför nästa år, sedan ska vi till Gustavsberg och åka skridskor. Kursmässan känns onödig, har ju redan ett papper där alla kurser står fast skridskor vill jag gärna vara med på. Det är sjukt kul ju, jag vill spela hockey egentligen. Det verkar så roligt plus att det är jättemycket träning, hårdträning. Det hade varit nice! Lite sent att börja nu tyvärr...

Men jag är ju lite sjuk, och orka åka till skolan då. Jag stannar nog hemma, då kan jag läsa lite böcker och kanske fixa power point presentationen tills på fredag, tvivlar nämligen på att Jenni och Amanda fick särskilt mycket gjort idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0