träning och bloggning

Så var man hemma från den första träningen. Den var inte alls särskilt jobbig, Kjelle var sjuk och därför skulle vi springa med Göran. Han börjar kanske bli lite gammal (h a h a förlåt Göran) så istället för att springa så cyklade han med oss. Och eftersom nivån på kondition är lite olika i vårat lag så slutade det med att Jessie och jag sprang först och sedan var tvugna att vänta in alla de andra. Med andra ord inte en så givande träning. Hoppas på att innebandyn blir jobbigare!

       
   när sommaren kommer ska jag springa på stranden i bara bikini och sen
när det blir varmt ska jag hoppa i vattnet i solnedgången. Wanna join me?


För övrigt så har min söta, sex år yngre, väldigt lik mig och lite smått efterblivna lillasyster precis skaffat en blogg, haha sötunge. Undrar hur länge hon kommer hålla på med den, med tanke på att hon är ganska kreativ är det mycket möjligt att hon fortsätter. Fast å andra sidan har hon inte särskilt bra tålamod så därför kan det lika gärna vara slut inom ett par dagar. Får väl helt enkelt vänta och se bara. Värst vad alla skaffar bloggar nuför tiden. Jag undrar hur många det finns... säkert typ 100 tusen. Minst.

Kommentarer
Postat av: Cessan

I wanna join you! .)



Och du, göran var ju bara sjuk annars hade han säkert kommit först^^

2009-01-14 @ 20:29:45
Postat av: mli

Nickolina (Niccolina)? :D Naw. Får man kika på bloggen?

2009-01-15 @ 17:15:27
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0