trött tröttare frida

Idag är jag slut, matt i hela kroppen och helt enkelt död. Var seg redan imorse och höll på att försova mig. Väl uppe gjorde jag havregrynsgröt och blev lite piggare! Efter gymträningen, ca en och en halv timme, började min kropp strejka. Jag orkade inte gå hem från skolan för mina fötter värkte och när jag äntligen kom hem frös jag som en liten jag vet inte vad. Låg i soffan med morgonrock och dubbla filtar. Soppa till middag och den värmde lite grann iaf. Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar och ska alldeles strax göra mig i ordning för att krypa ner i sängen. Idag blir en tidig kväll så att jag förhoppningsvis kan ta mig upp imorgon...


tänk att få lägga sig i den här söta sängen i detta
underbara rum. Önskar det var mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0