två dagars helg= vila?

Fredag igen! Jag har inte planerat särskilt mycket alls för helgen, ändå känns det som om jag har fullt upp. Ikväll ska jag träffa de från min gamla klass, det vill säga Camilla Lisa Frida och Pelle, jag vet inte vad vi ska göra men det kommer säkert bli kul! Tyvärr måste jag hem tidigt för imorgon ska jag upp runt sju - halv åtta tiden för att ta bussen till Norra Sköndal och sedan spela innebandymatch mot Tureberg. 92-match, tack och lov, bara 2x20 minuter. Sedan ska jag hem och under dagen/kvällen ska jag hinna baka och träffa Cicci. På söndag är det släktkalas för lilla Nico som precis fyllt 11 år, fotbollsträning på kvällen och sedan är helgen slut. När ska jag egentligen få tid till att vila upp mig? Förhoppningsvis lördagkväll, vill se på Dirty Dancing och bara ligga hemma då men vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0