you know it's true

Avundsjuka är något hemskt. Det är dumt och onödigt och bara förstör. Så varför är jag då avundsjuk? jag vet inte.. det finns inget bra svar på den frågan.

Jag vill ju egentligen inte vara svartsjuk på dig, eller dem, jag vill vara glad för din skull. Jag är glad för din skull också, men samtidigt ledsen för mig själv. Man kan ju inte få allt och om ni runt omkring mig är lyckliga, så är jag också det till viss del. Det är jobbigt att se andra få det man själv vill ha och jag tycker inte om att se mina egna misslyckanden plus att jag vill vara en del av din lycka. En del av ditt liv och en del av dig. Vad ska jag göra för att bli det? Vad är det som krävs av mig? Jag försöker och försöker men ändå så passar jag inte in. Men framförallt vill jag inte vara avundsjuk

look into my eyes and you'll see what you mean to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0