make me happy

Blev ett lite väl deprimerande inlägg där..
Får väl dra dagens positiva bara för att pigga upp mig själv(!) :

Bra och rolig träning
Fick träffa sötPellan
Fick alla presenter köpta (hemligt vad, men jag är nöjd med dem)
Köpte ett par nya tights, turkosa och fina
Slapp samhällskunskapen eftersom Ove var sjuk
Åt god joggi yalla (stavning?)
Hittade min mörka choklad i Gallerian!!!
Frida fyller år! Iofs har ju inte det så mycket med mig att göra, men ändå
          kommer inte på något mer ?!



så nu ska jag sitta här och tänka på massa glada saker så jag blir glad igen!
t. ex te . godis . vänner . musik . one tree hill . min bärbara dator . fina blommor
min familj . lyckliga minnen .  alla mina söta sms . glada människor . fredag imorgon!
helgen . min klass . och maaassa mer, m a k e  m e  h a p p y  s w e e t n o e s

Kommentarer
Postat av: P

tänk på sommaren! titta på fina bilder, gör fint i rummet, tänd ljus, drick thé, göra lite situps så känner du dig ännu duktigare, du har inge plugg, imorn är det fredag, du är bäst och snyggast och tänk på allt positivt folk sagt om dig .)

2009-01-15 @ 21:55:46
URL: http://milka.blogg.se/
Postat av: Cessan

Tänk på vilken underbar person du är och hur mycket du betyder för mig och för alla andra. Tänk på hur roligt vi ska ha det imorgon och att det snart är helg då du kan göra precis vad du vill!

2009-01-15 @ 22:45:14
Postat av: mli

Och nu blev jag jättesugen på ett par turkosa tights! Av alla ting man kan bli sugen på...



sv: Gör det du! Det är lättast att skriva över till den andres blogg, i alla fall för mig som prenumererar på bloggarna med bloggkoll (jättebra grej faktiskt, om du nu inte har det).



Hihi, jag spanade in din syrras blogg - och den var jättesöt :D särskilt det där inlägget om ökensanden, heheh.



va sött med ppd, får man sno den förkortningen? ;)

2009-01-15 @ 23:42:01
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0