we will still be friends forever?

Idag har jag gjort mycket! Fast egentligen inte alls så mycket, men ändå. Jag vaknade vid elva. Sen gick jag direkt ut och sprang i ca 75 minuter. 1,2 mil kanske, för jag sprang lite långsammare än vanligt. Det är otroligt skönt att springa. Nästan som att röka egentligen. Skillnaden är nog bara att springa blir man glad av, röka blir man bara avslappnad av och springa är väl lite nyttigare för kroppen också..
 Men sak samma, för alla problem försvinner och allt känns så enkelt och lätt och underbart när man gör det.
Väl hemma drack jag apelsin juice och tog sedan en lång, varm dusch, för jag var ganska frusen. Fast med tanke på att det var -6 grader ute var det riktigt varmt ändå. Frös lite om benen men svettades i mina två träningsoveralsjackor. Solen sken och det var riktigt härligt springväder ute!

Sen åkte jag in till stan för att träffa Cicci. På tunnelbanan var Jesustanten, alla som träffat henne vet att hon är galen. Men idag var hon ännu värre än vanligt. Hon skällde ut mig och gick runt och skrek i vagnen hela vägen och var bara extremt jobbig. Fast en söt kille räddade mig från utskällningen iafa, tack haha ! Cicci och jag mötte upp varandra på Salt Drottninggatan. Vi tog tunnelbanan till Slussen och satte oss på Café Fåtöljen, igen. Känns som att jag är där ganska ofta.. men dom har så himla god kladdkaka! Fast det äter jag ju inte, men ändå. Jag köpte en smoothie och Cicci en kyckligsallad, sen satt vi och pratade om allt och ingenting i typ två timmar. Det var kul att ses igen, länge sen sist nu, faktiskt ända sen höstlovet. Och vi som lovade att inte tappa kontakten? Vi bestämde återigen att vi skulle börja träffas lite oftare, vi får väl se hur det går med det, men jag hoppas att det blir så!

              
                       tog inga bilder idag, men här är en från Ungern i somras.
   Gosh du kmr nog hata mig för den här bilden, men jag tycker iaf du är söt 
                                                                 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0