One Tree Hill

Sitter med den bärbara datorn igen, i vardagsrummet den här gången.  Meningen var att jag skulle visa pappa vad det var som var fel, men självklart funkar det ju nu. Är säkert mitt rum det är fel på eller nåt, ska gå upp och kolla sen igen för han lovade att jag kunde få låna den här nu! Jippie, ibland funkar det att tjata.

Var ju som sagt ledig idag och det var skönt. Sov ända till halv ett och sen har jag bara sett på tv hela dagen. Vid fyra tiden började One Tree Hill, jag älskar det programmet. Seriöst, det finns verkligen inget bättre. Jag tror det är säsong sex som går på tv nu, och jag ligger bara på fyran, tänkte låna den av Fridisen nån dag snart! Men såg avsnittet på tv ändå och jag hängde inte riktigt med eftersom jag nte vet vad som har hänt emellan, och ändå så älskade jag det
Det betyder något, det har en mening och jag får jättemycket inspiration av det. Jag vill till exempel göra något eget. Som Karen, hon har ett eget café, Brooke har en klädeskedja, Lucas hade skrivit en bok och i avsnittet idag verkade det som om Peyton skulle öppna ett skivbolag.

Jag vill också göra något sådant. Öppna eget. Göra något som betyder något, men jag vet inte vad än. Fast tids nog kommer jag på vad jag vill göra, jag går ju bara i skolan än så länge. Dessutom har jag massor av idéer om vad jag vill göra och vad jag ska göra i framtiden. Jag ska bara komma på något jobb som innefattar de här idéerna!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0