now what in the world am I supposed to do?

seriöst. jag kan inte tröstäta, stressäta, småäta så vad ska jag göra när det behövs? jag kan inte ens stressröka ju! sitter och suktar över allt gott istället... fast det funkar ganska bra det med. låtsas äta bilder liksom h m m  n o t

världens godaste blåbärsmuffinsmmmMarabou...jag ÄLSKAR chokladbollarlovely muffinsmuffins med glasyrgodiiiiiis <3mera godis!!hallonpaj med glass, favoritmaryland kakor; my favouritepappas våfflor <33mormors kakor, godastekate nash och kakor ooh kladdkaka med vispgrädde  mumsglass med chokladsåsmmm pizzasockrad kanelbullesommartårta med jordgubbarpannkaka in my <3

åh alla mina favoriter <3
älskade kladdkaka med vispgrädde söta våfflor med sylt och grädde läskigt goda marylandkakor smaskig hallonpaj-, äppelpaj-, rabarberpaj-, blåbärspaj med varm vanlijsås smågodis i alla färger underbar choklad  våra special pannkakorsjukt goda blåbär-, hallon, chokladmuffinsar mumsiga muffins med glasyr och strössel läskigt goda chokladbollar nybakade kanelbullar somrig jordgubbstårta tjock nybakad och onyttig pizza glass med choklad- och kolasås

mmm det är så man dör, visst ?

Kommentarer
Postat av: P

åh nej. var du tvungen?

2009-01-08 @ 20:08:19
URL: http://milka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äre kate på bilden?

2009-01-08 @ 20:45:10
Postat av: Lisa

Åååh, gud...

2009-01-10 @ 14:27:21
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0