ändrade planer

Det finns verkligen ingenting jag avskyr så mycket som när allting går snett och fel, när jag har planerat eller bestämt något och i sista sekunden blir det inte så. Sjukt irriterande. Jag blev tvungen att sova i villan i natt för jag hade helt glömt bort att man behövde portnyckel efter nio. Varför kan de inte skaffa kod istället?!! Det innebar i alla fall ingen läsning, inget pussel, inget rabarberté, ingen dator, ingen pyjamas och ingen mobil på hela natten. Det är ju ingen stor grej egentligen, men jag avskyr verkligen att behöva strunta i något som jag varit inställd på..

Nu är jag i lägenheten ändå, kom precis hit. Cicci och jag ska upp och gymma vid två tiden så fram tills dess har jag tid för mitt pussel och lite melon! Och ifall du undrar; jag väntar fortfarande på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0