det kallas visst sommarlov

Bra val av mig att stänga av mobilen och lämna datorn hemma måste jag säga. Det var nog det smartaste jag gjort på länge. Åtta dagar på landet har fått mig lite mer avslappnad och jag har nästan levt utan att tänka. Endast några små ögonblick då och då ha verkligheten gjort sig påmind men jag har gjort allt jag kunnat för att skaka den av mig.

Cykeltur, kvällsbad, sommarsol, regn och åskväder och badstrand.
Present letande på stan, biobesök i stadens
enda biosalong, bröllop, dop och springtur med kusinen.
Jordgubbar med vaniljglass, hemmagjord chokladsås, bullbak med mamma och bröllopstårta.

Jag tror att det kallas sommarlov men ord som frihet, lycka, vila, tystnad, värme och lugn är i hög grad passande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0