dubbelmoral

Jag vill inte bli vuxen och ta så mycket ansvar för jag är fortfarande ett barn. Eller det där menar jag inte riktigt. Jag vill inte tvingas till att bli vuxen och ta så mycket ansvar när det finns andra som egentligen borde göra det. Om jag flyttade hemifrån, skaffade familj osv skulle det vara en självklarhet, men när jag bor hemma och ena sekunden förväntas leka med alla syskon och kusiner vill jag inte i nästa stund bli behandlad som om jag vore mamma och ska ta ansvar för allt och alla. Jävla dubbelmoral. Jävla föräldrar. Det är väl för i helvete inte mitt fel att ni skulle gå och separera. Det är väl för fan inte mitt problem. Eller jo, mitt problem är det ju tydligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0