jag är kär i en sagovärld

Jag har precis insett att jag har en ytterst speciell relation till böcker, men jag måste nog finslipa min teori lite innan den kan skrivas ner. Den är i alla fall minminmin och gör mig lite lagom glad inombords. Just nu är det Bella och Edward som helt har förtrollat mig som de har förtrollat så många andra, fast på ett lite annorlunda sätt tror jag. Men som sagt, jag ska tänka lite på det och sedan skriva ner alltihopa.

Imorgon bär det av till Gotland, fem dagar med mamma, Gustav och Nico, två dagar ensam och sedan sju underbara dagar med Pellan, Frida, Hanna, Magdis, Linda, Anna, Christel och Vera mycket kärlek. I varje fall så är den rödprickiga väskan packad, matsäcken färdig (jag har bakat både chokladbollar, sockerkaka och bullar och gjort mackor) ipoden laddad, och tre olästa böcker väntar på att återigen förtrolla mig

färdig för semester, med andra ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0