Jag tycker om mitt pussel

Ännu en dag har nått sitt slut, den har varit lugn men med en riktigt lyckad kväll. Chill och som vanligt oändligt mycket snack, den här gången på balkongen i lägenheten. Kvällen började med mig Frida Pelle och Dea, Cicci tittade förbi en kortis och sedan bytte Linda av henne. Det är skönt att kunna träffa vänner då man inte behöver anstränga sig utan konversationer bara flyter på. Har tryckt i mig alldeles för mycket onyttigt under dagen.. jag som skulle bli nyttig. Lite ångest men det var ändå värt det för kvällen var som sagt bra! Fick dock veta lite för mycket som jag inte alls ville höra och frågan som är kvar i mitt huvud är nu när alla har gått är om det vi hade verkligen inte betydde mer än så här för dig. Jag undrar och undrar vad fan det var jag gick på. Allt snack. Mycket snack lite verkstad, hur kommer det sig att jag alltid faller för det? Det värsta är att jag vet att jag säkert kommer gå på det igen, för jag vill så gärna.

Nu är jag och mitt pussel lämnade ensam här hela natten, imorgon blir det gym (istället för idag) och sedan träffa Sandra. Pusslet lär i alla fall ta upp alla tankar, jag tycker om mitt pussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0