om

Somnade inte förens halv fem igår, inte så smart med tanke på att vi skulle upp och gymma redan vid tio. Menmen.. Kom upp vid tio och kvart över var Frida här, konstigt nog var jag inte trött alls så det var riktigt skönt. Var där lite drygt en timme innan jag gick hem för att duscha. Sedan in till stan för att möta Sandra.. pratade lite med Cicci på vägen, hon har åkt till Kina nu så det lär ju dröja över en månad tills jag träffar henne nästa gång. Träffade Sandra i Gullmars och sedan gick vi runt lite i stan, det var helt okej. Köpte chai latte innan jag satte mig på tunnelbanan tillbaka hem.

Jag är trött och tom och ingen når mig. Funderar på att stanna i lägenheten inatt igen, orkar inte gå hem riktigt, inte äta hemma heller, eller sova. Får se får se, nu har jag ju mitt pussel som vanligt, har nog gjort mer än hälften nu iaf! och en oläst VeckoRevyn ligger på bordet samt mitt rabarbermedgräddeté i skafferiet, jag kan nog få det kanske mysigt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0