jag ha visst ett liv, egentligen

Nämn något som gjorde dig glad igår: kvällenssällskap
Vad gjorde du kl 08 imorse:  sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: låste upp ytterdörren 
Det sista du sa högt: 
"en stor chailatte, tack"
Det senaste någon sa till dig: "varsågod"
Vad har du druckit idag:  chailatte och vatten
Vad var det senaste du åt: kanelbulle, igårkväll
Vad var det senaste du köpte: chai latte (evigt tjatande om den där chai:en..)
Vad är det för färg på din ytterdörr: hm, brun tror jag
Vad är det för väder hos dig nu: regnigt och moln
Godaste glassmaken: cheesecake med citron, hallon och digestive, saknar <3
Varit kär: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland
Sover du tungt: oftast
Drömmer du mardrömmar: inte så ofta
Trivs du med ditt jobb: har inget jobb, det är därför jag aldrig har pengar!
Favoritklädsel: myskläder, stora tröjor
Favoritlåt just nu: hurt- nine inch nails
Vad ser du om du tittar till höger: min favorit byrå
Vad gör dig glad just nu: omtanke...
Vad ska du göra härnäst: pusseeel
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: tom
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: tights, långt linne och mammas tröja
Sommarplaner: landet två veckor, hemma en, Gotland två
Hur många kuddar sover du med: två, en under huvudet och en bredvid mig
Spelar du något instrument: inte längre, men har spelar piano
Morgon eller nattmänniska: inget och både och, mest natt tror jag
Vad är viktigast för dig: tillit
Är du kittlig: haha, ja
Snarkar du: nope, men resten av familjen gör, suck
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: kackerlackor och sånt där 
Stökigt eller välstädat:
välstädat, men inte stelt och bortstädat utan mysigt rörigt
Längtar du mest efter just nu: någon att lita på

listalistalistalista, har man inget bättre för sig så har man inte. dessutom har jag en ursäkt: jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0