tröstshopping

Blir alltid glad när jag har fått med mig lite nya saker hem och jag är faktiskt värd lite tröstshopping tycker jag. Idag har jag köpt en almanacka(som pappa betalar), en vit och blommig jättesöt liten väska som jag tittat på länge (som betalades av mitt presentkort, eller åtminstone halva) och ett par vita solglasögon som jag fick på köpet! Dessutom drack jag en chai latte, som vanligt. Igår köpte jag ett par svarta bikinitrosor (efterlängtade och reade) och en par blåblommiga söta trosor (också rea) och även då en chai latte. Sedan har jag köpt en secondhand tröja också, den var grå med en stor rosett på och väldigt söt den med. Jag är grymt bra på att spara pengar känner jag, för allt har sammanlagt gått på 172:50, inte illa inte illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0