trött på den här stan

Det känns som att mitt sommarlov börjar likna förra årets lov, det vill säga ett inte särskilt glatt och härligt ett som jag vill tänka tillbaka på och minnas. Jag är rädd att jag drar ner mig själv, gör saker som jag inte vill och blir alldeles för nere. Jag bara undrar hur det alltid blir så fel? I alla fall så har jag bestämt mig för att jag ska lämna datorn hemma när vi åker imorgon, och efter att jag träffat Amanda ikväll så stänger jag av min mobil. Det innebär nio dagar utan kontakt med någon förutom släkt och kossor ute på landet, men jag vill ha det så, jag vill verkligen det. Jag vill inte känna mig tvungen att höra av mig och svara på sms dygnet runt, vill inte fastna vid datorn, bloggar och facebook. Jag vill ha sommarlov med böcker, släktkalas, jordgubbar, loppisar, fika på Rådis, springturer till Kungsgårn och bad. Nu ska jag ha sommarlov på riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0