ännu mera ångest

JAG MÅSTE BLI FRISK SÅ JAG KAN TRÄNA IGEN.. och då menar jag inte träna fotboll eller innebandy, utan träna själv. Jag vill promenera utomhus, gå till gymmet och springa eller bara träna tills jag inte orkar stå upp längre utan måste sätta mig ner för att inte svimma. Och vet ni varför? För att träning är det bästa sättet att glömma alla problem, att bli glad, att känna sig nöjd med sig själv och att få lite tid för sig själv. Inte för att jag inte fått tillräckligt med tid för mig själv efter nästan tre dagar sjuk, då jag försökt att få tiden att gå framför datorn och begraven i böcker vid köksbordet, men när man är hemma för sig själv, då tänker man alltid så mycket, och mycket tänkande brukar aldrig sluta bra.

Nej, jag vill träna för då känner jag alltid att allting kommer att lösa sig.

Gör mig frisk nu. Innan jag får panik och börjar träna fast jag är sjuk, för det gör jag alltid och det är därför jag aldrig är frisk. Jag vill vill vill bli frisk nu. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0