dagdrömmar

Efter skolan idag åkte jag tunnelbana in till Gallerian och köpte en Chai Latte, fick 7 kr rabatt också, fast jag vet inte varför. Först när jag började dricka den kände jag hur svimfärdig jag var efter att inte ha ätit sen middagen igår. Satt i en trappa inne i Gallerian i säkert en timme och bara satt. Vet inte riktigt vad som hände men tiden gick jättefort och jag minns ingenting, känns ungefär som om jag har läst om någon som suttit i en trappa och druckit chai latte och inte alls varit med om det själv. Det är som att jag lever i en dröm och jag minns detaljer och allting men kan inte riktigt sätta fingret på om jag verkligen har varit med om det, eller om det bara var en dröm. Min verklighetsuppfattning har helt och håller försvunnit på sistone och dagarna bara försvinner iväg. Lite småläskig känsla...

Kom hem vid kvart i sex och åt inte bara en utan två stycken våfflor, det är ju trots allt våffeldagen idag, fast nu mår jag illa, dumt nog..
Borde plugga matte, men det är ju bara G-prov imorgon
Borde plugga ekonomi, men jag är ju nästan klar (inte alls, men jag har börjat i alla fall)
Borde gå på träningen, men jag har ont i halsen
Istället tänkte jag läsa min bok nu. Den är underbart bra och handlar om en 15årig tjej som blir gravid och bestämmer sig för att behålla barnet. Fast egentligen har jag inte hunnit läsa så långt, men jag läste den i nian så jag vet redan vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0