do you know my name?

Mitt liv känns väldigt "svartvitt". Svartvitt kan ju i och för sig vara ganska fint, i alla fall på bild, och visst, mitt liv kan betraktas som bra och det blir synnerligen fint på bild. Vad jag menar är att det är tråkigt och ingenting händer. Jag vill göra någonting nytt, inte bara allt jag redan gör. För att få lite färg på tillvaron vill jag till att börja med köpa nya kläder och fixa mitt hår. Efter ett par års erfarenhet har jag insett att om man känner sig snygg och fräsch känns allt lite roligare. Saken är bara den att jag inte vet vad jag vill göra, eller hur jag vill ha saker och ting och då är det svårt att börja någonstans. Jag vill så mycket men kan aldrig bestämma mig.

Långt hår eller kort hår, rak lugg eller sne lugg, uppklippt eller rakt, rött, ljust, mörkt, svart eller mellan?

Jeans och t-shirt-stil, tights och linne, klackskor, flickiga klänningar, sköna mjukiskläder eller en random kombination av allting?

Vilt festande, lugna hemmakvällar, chillkrök, filmkvällar, gå-ut-och-chansa-kvällar, shopping, bara umgås eller träna?

Närmsta vänner, nya vänner, gamla vänner, träffa nya bekanskaper?

Ja, jag tror att det kallas för beslutsånget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0