don't say I never..

Tråktråktråk dag i skolan har inte gjort NÅGOT nödvändigt alls. Matteprovet gick sämst, det är det sämsta jag någonsin skrivit, men jag får väl komplettera på nationella i maj eller nåt.. Efter provet köpte jag en Chai Latte, min nya kärlek, innan jag tog tunnelbana OCH buss hem, lata dag.. Har precis bakat en kladdkaka också, är så himla chokladsugen och Gustav tjatade massa så. Nu kan väl ingen säga något..

Har blivit lite ändrig i planerna inför helgen, ska till Jasmina imorgon istället för ikväll, vilket betyder att jag är ledig idag, men har två saker imorgon. Tror att jag går på hockey ikväll, då kan jag träffa Pellan lite och kanske sova med henne och sedan gå till Jasse imorgon. Blir nog en nice helg och sedan är det bara fem dagar kvar till lovet. Jaaaa jag längtar, finns det någon som inte gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0