en torsdag

precis lika vanlig som alla andra dagar. Började med frukost, en cykeltur i motvind och sedan massa lektioner. Lunchen åts på Kina Thai Gården i Hammarbysjöstad och var helt okej, pannkakorna var i alla fall goda. På både samhället och matten var studierektorn med, hjälp?! Han satt längst bak och antecknade hela tiden, jag undrar om det är för att vi alltid kommer föresent eller för att någon har klagat på läraren. Sista lektionen fick vi se på Fucking Åmål, vilken timing, jag såg den för första gången för typ två veckor sen. Men det gör inget för den är grymt bra. I övrigt har var Amanda tillbaka i skolan efter typ 1,5 vecka och det var kul att se den människan igen, Sandra var så sött sminkad och ja, sedan var det nog inte så mycket mer..

Jag trivs i skolan, ovanligt bra faktiskt. Där är man sysselsatt hela tiden och runt omkring en finns massa folk man tycker om och alla är så olika, så mycket olika personligheter, egenskaper och stilar så man hinner inte riktigt tröttna på någon. Visst är lektionerna tråkiga och man längtar hela tiden hem, men samtdigt får man ju ett socialt liv, och passar på att ha roligt när man väl är där. Hemma blir det så lätt hänt att man bara sitter. Antingen framför datan, ligger i sängen eller bara gör ingenting alls. Det är då det blir jobbigt och man börjar tänka. Jag måste vara sysselsatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0